Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu (bez podania przyczyny) w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwracany towar nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia. Produkt musi być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu firmowym producenta (wraz z wszelkimi ewentualnymi dodatkami).
Koszty wysyłki i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi. Przed nadaniem przesyłki zwrotnej należy skontaktować się z pracownikiem sklepu.
WARUNKI GWARANCJI
Sklep Conner.pl udziela gwarancji na sprzedawane przedmioty. Dowodem tego jest Faktura VAT lub Paragon, który dołączamy do każdej paczki. Z racji specyfiki paragonów fiskalnych (blaknięcie) zalecamy ich zeskanowanie tuż po otrzymaniu towaru. Wszelkie zgłoszenia należy wykonywać za pomocą maila: serwis@conner.pl lub telefonicznie +42 253 65 80.
Każdy produkt objęty jest określonym czasem gwarancji, który zazwyczaj podawany jest wraz z opisem produktu. Jeśli takiej informacji nie ma – produkt domyślnie posiada 2 lata gwarancji dla osób fizycznych i 1 rok dla firm lub instytucji.
Gwarantuje się sprawne działanie podzespołów oraz innych rzeczy będących przedmiotem sprzedaży. Firma nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte Sprzętu.
Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. W przypadku konieczności wysłania sprzętu do specjalistycznych serwisów okres naprawy może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.
Klient korzystając z gwarancji dostarcza przesyłkę do serwisu na własny koszt. Przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane.
Nieuzasadnione wysłanie sprzętu na gwarancję (sprawny sprzęt lub uszkodzenie mechaniczne) spowoduje jego odesłanie do Klienta na jego koszt wraz z kosztem sprawdzenia sprawnego sprzętu w wysokości 50 zł.
Gwarancja nie zostanie uznana jeśli dostarczony sprzęt okaże się uszkodzony mechanicznie przez niewłaściwe/niedbałe jego użytkowanie. Gwarancji nie podlegają np. pęknięcia, złamania, wyrwania kabla etc. Taki sprzęt zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.