REGULAMIN
Gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu (bez podania przyczyny) w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwracany towar nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia. Produkt musi być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu firmowym producenta (wraz z wszelkimi ewentualnymi dodatkami).
Koszty wysyłki i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi. Przed nadaniem przesyłki zwrotnej należy skontaktować się z pracownikiem sklepu.
WARUNKI GWARANCJI
Sklep Conner.pl udziela gwarancji na sprzedawane przedmioty. Dowodem tego jest Faktura VAT lub Paragon, który dołączamy do każdej paczki. Z racji specyfiki paragonów fiskalnych (blaknięcie) zalecamy ich zeskanowanie tuż po otrzymaniu towaru. Wszelkie zgłoszenia należy wykonywać za pomocą maila: serwis@conner.pl lub telefonicznie +42 253 65 80.
Każdy produkt objęty jest określonym czasem gwarancji, który zazwyczaj podawany jest wraz z opisem produktu. Jeśli takiej informacji nie ma – produkt domyślnie posiada 2 lata gwarancji dla osób fizycznych i 1 rok dla firm lub instytucji.
Gwarantuje się sprawne działanie podzespołów oraz innych rzeczy będących przedmiotem sprzedaży. Firma nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte Sprzętu.
Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. W przypadku konieczności wysłania sprzętu do specjalistycznych serwisów okres naprawy może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.
Klient korzystając z gwarancji dostarcza przesyłkę do serwisu na własny koszt. Przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane.
Nieuzasadnione wysłanie sprzętu na gwarancję (sprawny sprzęt lub uszkodzenie mechaniczne) spowoduje jego odesłanie do Klienta na jego koszt wraz z kosztem sprawdzenia sprawnego sprzętu w wysokości 50 zł.
Gwarancja nie zostanie uznana jeśli dostarczony sprzęt okaże się uszkodzony mechanicznie przez niewłaściwe/niedbałe jego użytkowanie. Gwarancji nie podlegają np. pęknięcia, złamania, wyrwania kabla etc. Taki sprzęt zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.
Z poważaniem - ZESPÓŁ CONNER